02633424244
مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۰۹
باغ رستوران در کرج

باغ رستوران در کرج

کرج یک شهر کوچک کوهپایه‌ای است که طبیعت منحصر به فرد آن دست رستوران داران را برای طراحی فضای مجلل و چشمگیر باز گذاشته است، به همین خاطر بسیاری از رستوران داران ترجیح می دهند کافه رستوران‌ های خود را در شهر کرج افتتاح کنند. فضای باز زیبا و استراحتگاهی منحصر به فرد برای مشتریان باعث شده تا کرج یکی از شهرهای محبوب ایران برای تفریح به شمار برود. در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی یک باغ رستوران در کرج بپردازیم پس اگر قصد این را دارید که آخر این هفته اوقات خود را در شهر کرج بگذرانید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کافه رستوران ماژورل در مهرشهر کرج

یکی از مکان‌هایی که می توانید اوقات خود را در آن سپری کنید و تجربه به یاد ماندنی را برای خودتان و عزیزانتان رقم بزنید، کافه رستوران ماژورل است. نام ماژورل از عمارت مجللی در مراکش گرفته شده است و به همین خاطر در طراحی فضای کافه رستوران ماژورل سعی شده است تا بخشی از فضای عمارت مجلل ماژورل مراکش تداعی شود. همان‌طور که در لوگوی ماژورل نیز مشاهده می کنید، سعی شده تا از گونه های گیاهی عمارت ماژورل استفاده شود.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران در کرج

کادر مجرب و پذیرایی مجلل

یکی از نکات مهم برای یک باغ رستوران خوب در کرج، برخورداری از کادر مجرب در زمینه صندوق داری، پذیرایی از مشتریان و طبخ غذاها و دسرهاست که کافه رستوران ماژورل از آن بهره‌مند است. تمامی کادر مجموعه ماژورل از برخوردی محترمانه و در شأن مشتریان خود برخوردارند و همواره سعی دارند فضایی دنج و صمیمانه را برای مشتریان خود فراهم کنند.

 پس از سفارش غذا نیز سعی دارند تا مشتریان مدت زیادی برای سفارش خود منتظر نمانند و همه سفارش‌ها بیرون بر در زمان کمی به دست مشتریان برسند.

بهداشت غذایی و تمیزی محیط باغ رستوران

در کافه رستوران ماژورل تمامی کادر مجموعه از لباس فرمی آراسته و تمیز برخوردارند و همواره سعی در تمیزی محیط درونی و بیرونی کافه رستوران دارند؛ همچنین میزها پس از تسویه حساب مشتریان به طور کامل تمیز شده و این گونه محیطی تمیز و راحت برای مشتریان فراهم می شود.

همچنین کافه رستوران ماژورل از منوی غذایی متنوعی برخوردار است که اکثر غذاهای روز بین المللی و ایرانی، دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم را پوشش می دهد. شما می توانید از کیفیت بالای غذا را با قیمتی مناسب و در مکانی دنج و صمیمانه همراه عزیزانتان بهره‌مند شوید.

طراحی دکور فضای کافه رستوران ماژورل

طراحی دکور کافه رستوران ماژورل بر اساس عمارت ماژورل مراکش انجام شده است و به همین خاطر در فضای سر باز کافه رستوران سعی شده تا از گونه های گیاهی نزدیک به پوشش گیاهی مراکش استفاده شود. همچنین با انتخاب میز و صندلی ‌های ساده اما در عین حال شیک و طراحی دکور داخلی مینیمال اما تجملی سعی کردیم تا فضایی دنج و صمیمانه را برای مشتریان عزیزمان رقم بزنیم؛ به همین خاطر شما می توانید هر ساعت از ۱۲ صبح تا ۱۲ شب برای صرف صبحانه، ناهار و شام و یا سپری کردن اوقات فراغتتان تنها به صرف نوشیدنی و دسر مهمان مجموعه ماژورل در مهرشهر کرج باشید.

بهترین کافه کرج

تجربه به یاد ماندنی از برگزاری جشن ‌ها در ماژورل

شما می توانید برگزاری جشن‌ های تولد، دورهمی ‌های صمیمانه و مهمانی های خانوادگی‌تان را به کادر مجرب ماژورل واگذار کرده و خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن خودتان و عزیزانتان برای همیشه ثبت کنید. شما می توانید برای هماهنگی جشن های خود با کافه رستوران ماژورل در تماس باشید و روز و ساعت و میز مورد نظرتان را از قبل رزرو کنید؛ همچنین می توانید پیش از برگزاری جشن منوی غذای مورد نظر و مکان میزها و صندلی‌ها را انتخاب کنید.

منوی بیرون بر کافه رستوران ماژورل

شما می توانید با مراجعه به سایت کافه رستوران ماژورل از منوی غذاها و دسرهای این مجموعه اطلاع یابید و از درون سایت غذاهای مورد نظرتان را انتخاب کنید تا در زمان کمی سفارشتان را در جلوی درب محل اقامتتان تحویل بگیرید.

مشاهده منو ماژورل

ثبت خاطرات فراموش نشدنی در کافه رستوران ماژورل

قطعاً از ویژگی های یک باغ رستوران خوب در کرج این است که شب به یاد ماندنی را برای مشتریان خود رقم بزند و خاطرات شیرین آن شب را با ارائه خدمات باکیفیت برای همیشه در ذهن مشتریانش ثبت کند. کادر مجموعه ماژورل همواره سعی دارد تا با ارائه امکانات و خدمات باکیفیت شب دل انگیزی را برای شما و عزیزانتان بسازد پس تجربه یک خاطره به یاد ماندنی را در ماژورل از دست ندهید. در نهایت امیدواریم خیلی زود میزبان شما در مجموعه ماژورل باشیم.

موقعیت مکانی کافه رستوران ماژورل در کرج

از جمله ویژگی ‌های یک باغ رستوران خوب در کرج، موقعیت مکانی قابل دسترسی آن است که تردد مشتریانش بدون دشواری اتفاق بیفتد. کافه رستوران ماژورل در خیابان ۱۰۹ بلوار شهرداری مهرشهر کرج واقع شده است و به همین خاطر بسیاری از افراد می توانند خیلی آسان آن را پیدا کنند؛ همچنین دو فضای سر بسته درون عمارت و سر باز درون باغ برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.