02633424244
مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۰۹
بهترین کافه رستوران مهرشهر

بهترین کافه رستوران مهرشهر

مهرشهر در جنوب آزادراه تهران-کرج قرار دارد و متشکل از سه خیابان اصلی با نام های شهرداری، ارم و گلها می باشد و به دلیل آب و هوای بسیار خوبی که دارد افراد زیادی برای بازدید و یا حتی سکونت در این شهر به آن سفر می کنند. شاید شما نیز دوست داشته باشید که این شهر را مقصد سفر و بازدید خود قرار دهید و از زیبایی های آن لذت ببرید. در این مطلب ما قصد داریم بهترین کافه رستوران مهرشهر را به نام کافه رستوران ماژورل به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی کافه رستوران ماژورل در مهرشهر کرج

اولین شعبه کافه رستوران ماژورل در مهرشهر کرج در سال ۱۳۹۶ بود که زده شد. فضای این کافه رستوران بسیار مجلل و دلگشاست و به صورت یک باغ ویلا با مساحت ۲۵۵۰ متر مربع می باشد و سبک آن کاملا مدرن و جدید جلوه می کند. شعبه دوم این کافه رستوران در سال ۱۳۹۸ در ارومیه زده شد و بسیار مورد بازدید قرار گرفت و توانست همان کیفیت قدیمی خود را در هر دو شعبه به مشتریان خود نشان دهد.

ویژگی های یک کافه رستوران خوب در مهرشهر کرج با نام ماژورل

کافه رستوران ماژورل همانطور که گفتیم برای به دست آوردن مقام بهترین کافه رستوران در شهر کرج، سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است و برای مشتریان خود توانسته بهترین انتخاب ها را فراهم آورد. اما قصد داریم از ویژگی های این کافه رستوران مجلل و دلباز صحبت کنیم تا بدانید علت انتخاب این کافه رستوران، چه دلایلی خواهد داشت.

رفتار محترمانه و حرفه ای از سمت پرسنل

در کافه رستوران ماژورل یکی از بهترین نکاتی که طی بررسی مشتریان به چشم می خورد رفتار پرسنل و کادر این رستوران با مشتریان است. رفتار پرسنل با میهمانان مجموعه به صورت کاملا محترمانه بوده و یکی از شعارهای این رستوران این است که مشتری در راس امور می باشد.

می توانید با مراجعه به کافه رستوران ماژورل یکی از بهترین کافه رستوران های مهرشهر را در شبی به یاد ماندنی با کادری دلپذیر در دسترس داشته باشید.

منویی بسیار متنوع در بهترین کافه کرج

کافه رستوران ماژورل دارای منویی با تنوع بسیار بالاست که برای هر ذائقه ای، غذای مخصوص به خود را دارد. اگر نیاز به یک نوشیدنی سرد داشته باشید منوبار سرد مجموعه در خدمت شماست و اگر یک شکلات داغ شیرین هوس کرده باشید، منو این را هم برای شما در نظر گرفته است. اگر با پارتنر یا شریک و همکار خود برای صرف صبحانه، ناهار و یا شام به کافه رستوران ماژورل سر بزنید، منویی بلند بالا از غذاهای پلویی، انواع کباب ها، پیتزاها، سالاد و برگرهای با کیفیت پیش روی شما قرار دارد که می توانید بسته به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کافه در کرج

بخش غذاهای رژیمی در کافه رستوران ماژورل

اگر علاقه به مصرف غذاهای رژیمی دارید، کافه رستوران ماژورل برای مشتریان خود یک بخش سالاد بسیار کامل در نظر گرفته است که انواع سالادها همچون فتوش، استیک و اسفناج، سزار کریسپی، سزار گریل و … سرو می شود.

پیش غذاها در بهترین کافه رستوران مهرشهر کرج

برای بخش پیش غذاها یک برنامه کامل از سمت مدیریت کافه رستوران ماژورل برای شما در نظر گرفته شده است. سوپ روز را با کیفیتی بسیار بالا می توانید تست کنید به علاوه نان سیر هایی که مزه بهشتی می دهد. همچنین در بخش پیش غذا می توانید انواع سیب زمینی ها را به صورت ساده یا با انواع پنیرهای مخصوص سفارش دهید.

استیک هایی فوق العاده در منوی بهترین رستوران مهرشهر

اگر علاقه به استیک دارید در بهترین کافه در مهرشهر کرج آن را تست نمایید. کافه رستوران ماژورل در صدر برترین کافه هایی است که انواع استیک را سرو می کند. فاهیتا گوشت، فاهیتا مرغ که به خوبی با خامه ترش و سس سالسا با نان تورتیا به بهترین نحو روبروی مشتری قرار می گیرند.

یک استیک شکیل از گوشت راسته گوساله را اگر می خواهید، می توانید ریبز استیک را در کافه رستوران ماژورل سفارش دهید. این استیک آبدار با کیفیتی فوق العاده یکی از سفارش های متعدد افرادی است که می خواهند استیک خود را  در فضایی آرام با طعمی فوق العاده میل کنند. معمولا کافه در کرج وجود ندارد که بتواند استیک های به این خوبی را در اختیار مشتری قرار دهد و ماژورل توانسته خود را در بخش استیک های خود تبدیل به یک برند کند.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران در کرج

بخش کباب ها در منوی کافه رستوران ماژورل

اگر علاقه مند به غذاهای ایرانی و کبابی هستید باید بگوییم که ماژورل در این بخش هم می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شیشلیک، جوجه ماستی زعفرانی، جوجه کباب درباری، کباب بره و دیگر انتخاب ها در منوی این کافه رستوران فوق العاده در پیش روی شما قرار گرفته اند و می توانید به سرعت آن ها را سفارش دهید. حتما کباب بره مجموعه را در این بخش سفارش دهید زیرا به خوبی مزه دار می شود و به طور بسیار فوق العاده ای با دورچین در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بخش پیتزا در این کافه رستوران خوب در مهرشهر کرج

یکی از بخش هایی که هر مشتری بسیار علاقه دارد که کامل باشد، بخش پیتزاها و غذاهای فرنگی آن کافه رستوران می باشد. کافه رستوران ماژورل به دلیل اینکه پذیرای انواع سلیقه هاست تصمیم گرفته که در منوی خود دو نوع آمریکایی و ایتالیایی پیتزا را برای مشتریان خود آماده کند. در بخش پیتزاها اگر علاقه به پیتزا سیر و استیک داشته باشید یکی از پیتزاهای پرطرفدار این کافه رستوران است و حتما برای یکبار هم شده آن را باید تست نمایید. در بخش پیتزاهای آمریکایی هم می توانید میکس آمریکایی را تست کنید از بهترین مواد اولیه برای آن ها استفاده شده و طعمی خارق العاده دارد.

بخش پاستا در منوی کافه رستوران ماژورل

در بین بهترین کافه های کرج معمولا بخش پاستا به دلیل تقاضای بسیار زیادی که دارد بیشتر از سایر بخش ها به آن دقت می شود. در رستوران ماژورل به سبکی بسیار فوق العاده به بخش پاستا اولویت داده شده و شما می توانید انواع پنه را با مخلفاتی مختلف تست نمایید. پنه بیف آلفردو یک طعم بهشتی دارد که پس از تست آن دیگر نمی توانید به دیگر بخش های منو نگاه کنید. اگر علاقه مند به انواع پاستا هستید رستوران ماژورل در صدر جدول برای شما و میزبانان شما قرار دارد.

پنه چیکن آلفردو

مشاهده منو ماژورل

آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن کافه رستوران ماژورل

آدرس مجموعه ماژورل در مهرشهر، بلوار شهرداری در خیابان ۱۰۹ می باشد که با چشم اندازی زیبا ورودی آن برایتان مشخص است. همچنین می توانید سفارشات بیرون بر خود را با استفاده از اپلیکیشن مخصوص ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن سفارش های خود را درب منزل دریافت کنید.

شماره تلفن کافه رستوران ماژورل: ۰۲۶۳۳۴۲۴۲۴۴

ساعت کاری مجموعه: ۱۲ ظهر تا ۲۳:۳۰ شب

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.